11 листопада 2022 року, в рамках вивчення освітніх компонентів «Педагогіка та психологія вищої школи», «Моніторинг охорони праці та теорія професійних ризиків», «Профілактика виробничого травматизму та професійних захворювань» добувачі вищої освіти спеціальності 263 «Цивільна безпеки», освітніх програм «Охорона праці», першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти разом з гарантами цих освітніх програм прийняли участь у новому цікавому та змістовному вебінар про те, як навчати задля безпеки праці. На вебінарі були отримані нестандартні інструменти й методики.

Статистика показує, що відмінно вибудована технологія навчання на 30% підвищує його ефективність, тоді як задоволеність персоналу навчальним процесом підвищує ефективність навчання вже до 60%, і ще до 70% такої ефективності забезпечується бажанням продовжувати навчання.

Але, що найголовніше, сукупність цих трьох умов – технологія навчання, задоволеність навчанням та бажання продовжувати – сприяє застосуванню отриманих знань на практиці.

Для охорони праці це – ключовий чинник забезпечення безпечної праці.

У вебінар активно приймали участь:

  • керівники служб охорони праці;
  • інженери з охорони праці, що проводять навчання;
  • працівники навчально-тренінгових центрів;
  • HR-спеціалістів, відповідальних за проведення навчань;
  • усіх, хто пов’язаний з проведенням навчань, і не тільки у сфері охорони праці.

Чи можливо зробити навчання у сфері охорони праці цікавим, емоційним та захопливим? Так, можна!

У програмі вебінару:

  1. Тренди в навчанні. Від системи «учень – викладач» до «вчимося один в одного».
  2. Карта емпатії учня – що це таке і навіщо вона нам потрібна?
  3. Як забезпечити перебування в потоці під час навчання.
  4. Роль соціальних мереж та менеджерів у процесі навчання.
  5. Які запитання має ставити собі викладач.
  6. Управління емоціями під час навчання.

Що було отримано:

  1. Новий погляд на технологію проведення навчання.
  2. Перелік інструментів, які зроблять навчання яскравим і максимально ефективним.
  3. Розуміння того, що треба додати, від чого відмовитися, що підсилити, а що послабити в навчальному процесі.

Висловлюємо подяку організаторам вебінару за вагомий внесок в практичне навчання майбутніх фахівців з охорони праці.

 

Доцент кафедри ОП та ТЕБ Цимбал Богдан Михайлович

 



Задай нам питання

 

      Контакти

Поштова адреса:
61023, м. Харків,
вул. Чернишевська-94, факультет ТЕБ
Телефони:
(057) 707-34-31
(067) 422-96-63
(066) 738-40-14
(063) 772-91-75